Redesign av Visuell Profil for Torunn Ytrehus

Kunde: Torunn Ytrehus | År: 2023

Prosjektbeskrivelse

I prosjektet vårt fokuserte vi på å evaluere og oppdatere alle elementene som utgjør den visuelle identiteten – fra fonter til logo og fargepalett. Vi lagde også ulike logovariasjoner for å sikre fleksibilitet på forskjellige kommunikasjonsflater. En grundig gjennomgang av uttrykket og den visuelle opplevelsen er essensiell når man ønsker å kommunisere et nytt eller forbedret budskap.

Bilde av profilamanualen til Torunn Ytrehus som viser logovariasjoner, fargepalett og fontbruk

Om prosjektet

Når en bedrift ønsker å fremstå mer profesjonelt, kan det være på høy tid å oppdatere den visuelle profilen. For Torunn Ytrehus ble dette en spennende mulighet til å skape et nytt uttrykk som bedre reflekterer virksomhetens mål og verdier.

Vi startet med en kartlegging samtale med Torunn, hvor vi utforsket hvem hun ønsker å være som bedrift, og hvordan hun ønsker å bli oppfattet av sine kunder. Denne dialogen var avgjørende for å forstå de riktige endringene som måtte gjøres. Som et resultat av denne prosessen har vi gjort nøye justeringer i logoen og oppdatert fargepaletten for å sikre at den visuelle profilen ikke bare er moderne og profesjonell, men også tro mot de verdiene og budskapene Torunn ønsker å formidle.

Bilde av Logosymbolet til Torunn Ytrehuss
Bilde av en mockup som viser visuell profilen og logobruk på kort, Torunn Ytrehus

Vi er stolte av å ha bidratt til å styrke Torunn Ytrehus' visuelle identitet, og ser frem til å se hvordan den nye profilen vil påvirke hennes virksomhet. Ønsker du å gjøre et redesign på profilen din? Vi kan hjelpe deg med det – ta kontakt med oss for en uforpliktende prat.

Forrige
Forrige

Produktfoto for Norges Beredskap

Neste
Neste

Eventfoto for Kirkeristen Pride