Redesign av nettside for Trekanten Oslo

Kunde: Trekanten Oslo | År: 2024

Prosjektbeskrivelse

Trekanten ønsket å redesignet nettsiden sin for å nå ut til en bredere målgruppe, med det formål å øke konverteringene gjennom nettsiden.

En PC som viser nettsidedesignet til Trekanten Oslo, designet av Samare

Om prosjektet

Vårt fokus i dette prosjektet var å gjøre Trekanten Oslo tilgjengelig for nye potensielle kunder, ved å synliggjøre de mange mulighetene som ligger i lokalet. Basert på definerte mål, har vi gjort endringer for å sikre at nettsiden appellerer mer effektivt til riktig publikum.

En nettside er ofte det første kontaktpunktet mellom et selskap og dets potensielle kunder. Derfor var det avgjørende at nettsiden ga klar og tydelig informasjon, reflekterer restauranten og bygger tillit hos de besøkende.

For å sikre at siden ikke bare informerer, men også konverterer besøkende til nye leads har vi implementert flere tiltak. Call-to-Actions som oppfordrer besøkende til å ta kontakt, melde seg på nyhetsbrev eller finne mer informasjon. Flere målrettede landingssider med inndelt informasjon. Sørget for at siden er SEO-optimalisert for å øke synligheten i søkeresultater og tiltrekke seg organisk trafikk fra potensielle kunder.

Målet med prosjektet var å utvikle en brukervennlig nettside som oppfylte informasjonsbehovet til målgruppen, og optimalisere den for flest mulige konverteringer. Vi har også tatt flere bilder til nettsiden og jobbet med målrettet annonsering.

Et utsnitt av nettsiden til Trekanten Oslo, designet av Samare
Forrige
Forrige

Innholdsproduksjon og strategi for Lipton Norge

Neste
Neste

Interiørfoto for Trekanten Oslo